星期二, 4月 15, 2008

切雞人真人真事笑話徵集 - season 1

繼早前ge毒詞及dream bar徵稿, 今次到徵笑話la
事緣尋日工作太乏味, 加上眼訓, 想搵人講d笑話畀我下
點知個個都好忙wor...
所以呢, 又係戈句, 平時儲定d先, 未雨綢繆
到真係需要戈陣上網click一click就有~

大家快d交作品la, 要真人真事
我地唔會去MGM度頒獎, 所以唔收報名費ga~

截稿日期: 4月尾la

4 則留言:

trraaaccccyyyyy 說...

「笑話」呢兩個字好耐未聽過喇...

sinsansun 說...

從前, 有一名女士, 有一日, 佢係銀行個counter前面order左個沙丹豬扒飯同凍奶茶.

trraaaccccyyyyy 說...

邊名女士呀?

從前,我同一名朋友一齊去完大陸返澳門,佢問定我借左兩個半搭巴士,之後佢唔比個身份証,比左果兩個半關員。

sinsansun 說...

唔識ge, 不過我親身聽到見到

你戈個又好好笑,
你果篇兩個傻同學其實都可以當係其中一篇